søndag den 19. oktober 2008

Afsluttende bemærkninger

Ja, så nåede også jeg til vejs ende!
Jeg er overrasket over hvor hurtigt det egentlig gik, og sikke meget jeg har lært! I starten kunne det ikke gå hurtigt nok - men engergien er lidt dalet her efter sommeren. Derfor også på denne allersidste dag - får jeg skrevet det sidste! Med min mp3 afspiller igang med musik jeg hentede igår! Hmm. Facebook er blevet en fast del af min hverdag, selvom det tager tid! Men pyt - sjovt er det jo og sjov skal vi have!

Måden med at lære nyt på denne måde tiltaler mig overmåde meget - det kan vi sagtens gøre igen. Jeg er klar til 23Ting+.
Måske biblioteket kan blogge mere?

Og så lige et hjertesuk - Jeg har helt og holdent taget googledocs til mig - superværktøj, men hvor er det dog belastende når man SKAL have noget færdigt, går googledocs hele tiden i stå! AARGHHH

Ingen kommentarer: